נתניהו: "עם ישראל רואה במשפחת ביידן חלק מהמשפוחה"

    הנשיא עבאס לא רק שמסרב לגנות את פיגועי הטרור הללו, אלא שתנועת הפתח שבהנהגתו היללה את רוצחו של האזרח האמריקני כשאהיד וגיבור פלסטיני
    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "עם ישראל רואה במשפחת ביידן חלק מהמשפוחה"

    בצל אירועי הטרור המעיבים על ביקורו הדיפלומטי של סגן נשיא ארצות הברית בישראל, מנסה ראש הממשלה לגייס את האירועים להסביר את מצבה הפרובלמטי של ישראל, ולזכות לאהדת המעצמה • עוד בנאום: דאעש איראן וסייבר

    צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
    הנשיא עבאס לא רק שמסרב לגנות את פיגועי הטרור הללו, אלא שתנועת הפתח שבהנהגתו היללה את רוצחו של האזרח האמריקני כשאהיד וגיבור פלסטיני
    12:33
    09.05.24
    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג במתקפה על בן גביר: פוגע באינטרס הביטחוני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את פניו של סגן נשיא ארה"ב בישראל קידמו שורת אירועי טרור קשים שפקדו את המדינה. בשעה שערך אמש ביקור במרכז פרס לשלום ביפו, פתח מחבל ערבי במסע דקירות סמוך לשם, ובבוקר הראשון שלו בירושלים, התעוררה העיר לפצועים בשני זירות.

    הצהריים, בפגישתו עם ראש הממשלה, מסביר נתניהו לסגן הנשיא האמריקני את מצבה הבלתי אפשרי של ישראל, ומנסה לצבור נקודות זכות בקרב על לבה של המעצמה הגדולה בעולם. "ג'ו, אני מעריך את הגינוי החד משמעי שהשמעת לטרור. דבר אינו מצדיק את הפיגועים הללו. למרבה הצער, הנשיא עבאס לא רק שמסרב לגנות את פיגועי הטרור הללו, אלא שתנועת הפתח שבהנהגתו היללה את רוצחו של האזרח האמריקני כשאהיד וגיבור פלסטיני". אמר נתניהו.

    בפתח דבריו אמר ראש הממשלה: "אדוני סגן הנשיא, ג'ו, אני שמח לקבל את פניך שוב בירושלים ואני מקווה שאתה מרגיש בבית כאן בישראל, כיוון שעם ישראל רואה במשפחת ביידן חלק מהמשפחה שלנו, חלק "מהמשפוחה" שלנו. ואני רוצה להודות לך באופן אישי על ידידותנו האישית במשך למעלה מ-30 שנה. אנחנו מכירים אחד את השני זמן רב. עברנו הרבה קשיים, ויש בינינו קשר מתמשך המייצג את הקשר המתמשך בין שני עמינו".

    הוא הוסיף: "כפי שאתה יודע, 24 השעות האחרונות, כולל הבוקר, היו קשות מאוד לישראל. 12 אנשים נפצעו בחמישה פיגועי טרור, ואזרח אמריקני, טיילור פורס, נרצח. טיילור היה בוגר ווסט פוינט, חייל שלחם בעיראק ואפגניסטן, וסטודנט לתואר שני באוניברסיטת ונדרבילט. אני מבקש לשלוח את תנחומינו העמוקים למשפחתו ולאחל לפצועים החלמה מהירה, ואני יודע שאני מדבר גם בשמך כי אמרת את המילים הללו בדיוק".

    יצוין כי למרות חששות שהעלו גורמים שונים, ביקורו הדיפלומטי של סגן הנשיא בישראל לא צפוי להתקצר או להשתנות כתוצאה מאירועי הטרור, וגורמים פדרליים מביעים אמון ביכולת השמירה סביבו של הישראלים, לצד אנשי אבטחה אמריקנים שמלווים את הביקור.



    0 תגובות